fredag, februari 17, 2023

Lite knäont

 Igår skulle jag ju ha ett tempopass. Och det blev ett tempopass. Men jag körde ute vilket betydde att jag körde lite kortare än om jag kört på löpband. Men det är mycket jobbigare ute. Backarna är tunga helt enkelt. Men jag fick ihop 7 km och det i 5:08-tempo. Det är jag rätt så nöjd med. Tänk om man kunde hålla det tempot i ytterligare 14 km, då skulle man komma under 1:50 på halvmaran. Men det finns ingen chans till det just nu. Men drömmen om under 2 timmar i London lever i alla fall. Dock så fick jag ont i knät under passet igår. Och det känns även när jag går uppför trappan nu på morgonen. Hoppas att det snabbt går över. 


Idag är tanken att det skall bjudas på fin pingis i Klövernhallen. Lunchpingis med Foppa. Nu var det några veckor sen igen så man vet aldrig vilken status man är i för dagen. Hoppas också att knät inte ställer till det under passet.

Snart helg, en dag kvar! Ha en fin fredag och en fantastisk helg!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Om någon undrar/bryr sig så är pingisen inställd :-(

/Stellan Bengtsson

Lasse N sa...

Du får göra som jag och vila dig i form. :-)

Anonym sa...

Aah, det fanns ju motstånd i form av
Lången o Rinderud!

Ni backade ur alltså ?

If you can´t beat them join them

Grattis till övergången till VBTK igen TB

Jag hade aldrig släppt dig, int under en miljon !

//Demoncoachen