fredag, februari 24, 2023

Skönt med fredag på något vis..

 Det blev en konstig natt. Somnade rätt så fort men sen har jag vaknat ungefär varannan timme. Kunde dock somna om ganska fort alla gånger utom den sista. Då förblev jag vaken och till slut var det ju bara att knata upp. Men det gjorde ju att man var på jobbet 05:26. Inte illa.... Och med tanke på att det blir långlunch med lite pingisspelande så kommer jag ju inte gå så mycket back på flexkontot idag. Det är ju alltid bra.

Det blev inget spring igår. Kroppen sa ifrån. Jag hade ingen som helst ork att springa. Så jag tänker att jag skippar veckans tempopass. Eller jag gör om veckans långpass imorgon till ett längre tempopass. Tror att det kan vara rätt bra. Som det ser ut på cykelvägarna nu så blir det på löpband. Det som är bra med det är ju att man kan ställa in tempot och sen är det bara att hänga med. Annars åker man ju in i väggen....

Annars är det väl inte så mycket att orda om. Ha en fin fredag och en fantastiskt trevlig helg!!

Inga kommentarer: