onsdag, februari 01, 2023

Ett kort inlägg idag...

 Jag har ju slutat att ställa klockan på morgonen så det är chefens klocka som gäller. Och "normalt"  så har jag dragit till jobbet när den ringer. Men med två halvtaskiga nätter så blir det så att även jag väcks av den klockan. 

Jag var i alla fall till gymmet och sprang igår. Ja, jag vet, jag har blivit bekväm och allergisk mot kyla. Och då är det ju inte ens kallt ute.... Men jag åkte till gymmet. Och jag kommer ju ihåg att jag skulle springa någonstans runt 5:15-5:25 tempo. Så jag hamnade på 5:18 tempo där jag ökade tempot eftersom. Jag är ganska nöjd med passet. 5:18 i snitt i 7,5 km är ett lyft för mig. Det var för en månad sen tungt med 6:00 tempo i 5 km. Så det går åt rätt håll.


Vilodag idag, skönt! För det känns i benen att man kört 4 pass på 3 dagar nu. Hade jäkligt ont under fötterna direkt jag klev upp ur sängen.

Igår var jag även till veterinären med lilla Jenna. Och hon var ju magisk när vi var där. Precis som om hon visste hur hon skulle uppföra sig. Inga problem med andra hundar i vänthallen. Klev själv upp och satte sig på vågen. Lät veterinären klämma, trycka och hantera henne utan det minsta gnället! Världsklasshund helt enkelt!!!

Ha en fin onsdag nu vänner!!!

Inga kommentarer: