onsdag, februari 22, 2023

Idag blir det pingis

 God morgon vänner! Jag hoppas verkligen att ni sovit bra i natt och är riktigt utvilade inför denna fantastiska onsdag!

Jag hade ju tänkte köra intervaller igår. Men det kom lite annat i vägen direkt efter jobbet och sen när jag åkte hem så såg jag hur gång- och  cykelvägarna såg ut, hala!! Och när jag dessutom kände mig lite sliten så tänkte jag att jag hoppar detta pass idag. Kanske kör jag det idag istället, eller inte... det visar sig. För idag ska jag köra lite lunchpingis är planen. Känns som om det var rätt länge sen nu jag spelade pingis. Så det blir väl återigen att börja om från början. Hur som helst så ska det bli kul!!! Och det är ju därför jag ska dit!!!

Annars har jag nog inte så mycket att orda om här och nu. Ni får ha en fantastisk dag!!

Inga kommentarer: