onsdag, februari 08, 2023

Sämre i natt

 Om det var en bra natt igår så var denna natten nattsvart... typ. Sov mycket sämre än i förra natten. Först kunde jag inte somna, sen vaknade jag flera gånger utan att somna om direkt. Jag vet inte om det var för att jag ställt klockan igen som gjorde att jag inte riktigt kom till ro? Låter ju långsökt men kommer inte på något annat.

Det blev ett löppass igår i alla fall. Körde ett intervallpass, samma som förra veckan, 4*800 i 4:50-tempo med 4*400 i 6-tempo. Sen märkte jag att jag lagt in fel på sista 400-hundringen då den sa 40 km. Lite väl långt så där en tisdagseftermiddag.... Men bra pass i alla fall!

Annars kan jag berätta för Coachen att om han behöver spelare så kan han åka till mitt jobb! Varje dag är det jäkla spelande vid pingisbordet. Säkert 15 pers som springer runt det där bordet på luncher och raster!

Ha en fin onsdag nu vänner!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Någon med talang?

//Coachen

Anonym sa...

Beror på vilken talang du är ute efter..... :-)

/Agenten