torsdag, februari 23, 2023

Känner mig sliten

 God morgon! Hoppas att Eran natt varit till belåtelse! Jag har sovit rätt så bra men är fruktansvärt trött och sliten. Men jag gissar att det har med dubbla pass igår att göra. På lurren blev det ca 1,5 h pingis. Jobbigt som tusan, men kul! Sen hade jag ju ett uppskjutet intervallpass att göra sen i tisdags. Men jag kan säga att några intervaller var det inte tal om att köra igår. Jag var så trött i kroppen efter pingisen. Och att 4 timmar efter den köra ett intervallpass på isiga cykelbanor var ingen vidare idé. Men jag tänkte att en runda i vilket tempo det än bli är ju bättre än inget alls så jag körde ca 7 km. Långsamt gick det fast det kändes slitigt.

På torsdagar brukar det ju stå tempopass på det obefintliga schemat. Men frågan är om jag kommer palla. Eller ens om jag kommer hinna. Det är funktionärsgenomgång inför ISM nästa helg. Så man kanske borde gå dit även om jag inte tror att jag kommer lära mig något nytt.... Men det är ju ändå ett SM som skall genomföras så kanske bra om man ändå åker dit. Och så ska det hinnas ätas oxå. Så vi får väl se om jag hinner med något pass....

Fast imorgon är det ju pingis igen. Och då kommer jag inte orka köra något tempopass. Och på lördag är det förhoppningsvis ett längre pass som väntar. Så jag får kanske ta det efter funktionärsgenomgången och så får vi se vilket tempo man orkar med och hur långt man orkar.

Annars är det väl inte så mycket att orda om, det har blivit vinter igen.... inget jag gillar. Men det är ju bara februari än så det kan ju hålla på en månad till om det vill sig illa.....

Ha en fin torsdag nu vänner!!

Inga kommentarer: