torsdag, maj 09, 2019

ABB-joggen

Igår startade ABB-joggen och jag var naturligtvis där. Men igår så sprang jag helt utan att titta på klockan precis som en god vän tipsat mig om att göra. Jag bara sprang för att jag kunde springa. Jag bara sprang för att det är skönt att springa. Jag bara sprang för att få i mig lite härligt skogssyre. Jag klockade rundan men jag brydde mig aldrig om den. Det blev 12,2 km och det är väl ok en onsdag.

I eftermiddag är det dags att fixa nytt pass. Hela familjen skall dit och fixa pass. Inte för att vi skall åka någonstans men det kan ju vara bra att ha utifall att....

Ikväll spelar dessutom Arsenal sin sista match för säsongen som betyder något. Det blir väl torsk i vanlig ordning. Men det är helt ok, jag har börjat vänja mig. Och det finns absolut ingenting jag kan göra för att det skall gå bättre för laget.

Ha en fin torsdag!!

Inga kommentarer: