måndag, maj 27, 2019

Cyklar in i den nya veckan

Japp, jag hoppade upp på hojjen i morse för att cykla hit. Ca 10 minuter och några svettdroppar i pannan senare är man på plats! Redo för att....bla bla bla..... ja, ni vet!!

I fredags kom Ina hem med halsont och skit... Min första tanke, "Nej, inte nu! Jag vill inte bli sjuk innan maran...". I lördags vaknade jag upp med huvudvärk, varken kaffe eller alvedon hjälpte. Men jag och Freddie drog ut till Björnö för friidrottsläger. Det kändes ok under dagen men sen när man kom hem så blev det värre igen. Vaknade på söndagen med huvudvärk. Framåt lurren, efter röstning, så tog jag en cola och ett par alvedon. Sen sov jag en stund på eftermiddagen. Det gjorde susen. Dock så hade jag lite känningar i halsen. Sen var det kanske inte så smart att sova mitt på dagen för på kvällen var det nästintill omöjligt att somna....

Idag känns det skapligt, jag hoppas att det inte blev värre än så här. Och att jag missade ett träningspass i helgen tror jag inte spelar någon större roll inför maran. Jag ska ju bara ta mig runt, jag skall inte jaga någon tid, jag skall "bara" ta mig runt! :-)

Ha en fin vecka nu vänner!!

Inga kommentarer: