fredag, maj 03, 2019

Friday

Och det här blir en tung helg. Det börjar som vanligt med att transportera Freddie till VGF-hallen innan jag åker hem och byter och hämtar Ina för lite friidrottsträning. Sen startar lördagen med att vi har gemensam städdag i samfälligheten. Och på söndag morgon kl 07:00 ska vi vara på Bombardier Arena för att tjänstgöra på någon gymnastiktävling. Efter det så är det iväg till friidrottsträning med Freddie. Det känns som om det är fullt upp!! Och jag är trött redan nu....

Imorse var det kallt ute. Men hellre lite kallt än blött! Men det tog inte lång tid efter att man hoppat på hojen och börjat cykla innan tårarna rann efter kinderna. Tur man hade mössa och handskar! Det är ju cykla och gå till jobbet nu i en månad och jag har som ambition att jag skall få ihop minst 15 kryss under denna period. Jag har 6 kryss nu och 15 dagar till att fixa resterande 9. Det finns lite hopp om att klara det!!

Jag hoppas att ni övriga har lite lugnare i helgen och kan se till att hämta nya krafter inför nästa vecka!!

Ha en fin helg!

Inga kommentarer: