fredag, maj 10, 2019

Freitag

Då är vi framme vid fredag igen, inte helt fel! Har försökt att dra ner på "måsten" i helgen. Friidrotten idag är jag dock ansvarig för så den ska jag ta. Men i morgon anordnar friidrottsklubben Mälarenergistadslopp. En tävling jag brukar vara med på. Men jag vet att jag inte ens kommer under 50 minuter nu på milen så då känns 300 kr bättre att spara. Och jag tänker inte hjälpa till med tävlingen heller. Dock så skall Ina ner och hjälpa till eftersom träningsgruppen måste hjälpa till.

Eventuellt så kör jag ett längre pass imorgon. Långt och långsamt! Det är ju bara 3 veckor kvar till Stockholm och jag har kännt mig i bättre form om man säger så.....
På söndag har jag inte bestämt mig för om jag skall åka på Freddies friidrott eller ej. Jag vet ju att Freddie inte vill åka dit om inte jag är där..... så vi får väl se.

Annars är det väl inte så mycket att orda om, vi får hoppas på skönt väder i helgen!

Inga kommentarer: