fredag, maj 24, 2019

Hur är det möjligt?

Jag sitter här i godan ro och jobbar. Ja, jag vet, det låter konstigt men den här gången stämde det. Men plötsligt slår det mig att jag inte bloggat idag, vilket fiasko!! Hur som helst, man är ju inte sämre än att man kan lägga in inlägget lite senare. Så här kommer det........

Så där ja, det var väl intressant?

På lördag skall jag och Freddie ut på Björnön och leka friidrott, hennes grupp har läger med övernattning. Vi skippar övernattningen. Vi kör ett dagläger. Det räcker nog gott och väl till....

Annars är det väl bara en vecka kvar tills starten går. Vi får väl se hur det går. Jag skall väl ta ett pass i helgen, dock inte så långt. Men kanske 12-15 km kan vara lagom. Sen blir det nog bara något pass till nästa vecka som blir kortare och långsamt. Sen borde man väl vara taggad för att lufsa runt på Stockholms gator i 4-5 timmar....

Ha en riktigt trevlig helg!!

1 kommentar:

Lasse N sa...

Ha en riktigt trevlig helg i med.