onsdag, maj 29, 2019

Inte så smart

Jag har haft ett par handskar i jackfickan en längre tid utan att använda dessa. Så idag när jag gick ut så tänkte jag att jag skulle lägga undan dessa. Solen sken ju dessutom så några handskar skulle jag absolut inte behöva ha. Men jag hann inte långt innan jag frös något så kopiöst om händerna. Ja, jag vet, bättre att åka bil men nu är det så att jag kommit in i cykelträsket så det är väl bäst att försöka hålla i cyklingen så länge det går. Det är ju ganska billigt om inte annat. Förutom att jag behövde reparera cykeln då men ni förstår....

Ikväll är det dags för säsongens sista match för Arsenal. Känner ingen jätteladdning inför matchen. Jag lär ju se den (om jag inte somnar...). Jag hoppas att vi vinner. Men jag känner inte som om det är hela världen hur det går. Konstigt, för så har det ju inte varit tidigare. Då har man varit på helspänn bara det varit en vanlig ligamatch. Vet inte om det är jag som har förändrats eller om det är fotbollen som har blivit sjuk av alla pengar....

Ha en fin dag och en fin långhelg!!

Inga kommentarer: