måndag, maj 13, 2019

Måndag igen då....

God morgon! Då blev det måndag igen då. Det är ju helt underbart! Fem hela dagar att få ge allt för aktieägarna!!

Var det någon mer än jag som tyckte helgen gick ovanligt fort? Fredagen är ju som den är, det är friidrottsträning för Ina och denna gången var ju jag huvudtränare. Sen blev det lördag och jag tänkte att jag skulle prova på ett långpass så här 3 veckor innan Stockholm för att vänja kroppen vid lite längre sträcka. Och det gick faktiskt riktigt bra. Visst jag var toksliten i mål men jag fixade ändå 31 km och det trodde jag nog inte att jag skulle göra. Nu blir det ett sista långpass på lördag förhoppningsvis och fixar jag även det så kanske jag börjar tro på att jag skall klara av att ta mig runt 42,2 km den 1 juni.

Igår blev det att jag och Freddie åkte till Friidrotten och körde. Första passet på Arosvallen. Det var lite kyligt men det regnade i alla fall inte. Jag var bara hjälptränare och ganska få barn så det var väldigt soft för mig, skönt! På söndag är jag dock tränare så nu måste man fixa ett träningsprogram tills på söndag.

Här är lördagens pass om någon är nyfiken:


Ha en fin vecka!!

Inga kommentarer: