tisdag, maj 14, 2019

Dålig sömn

Inatt var det inte den bästa av nätter. Sov rätt så dåligt om jag skall vara ärlig. Kanske sover jag bättre ikväll istället.

Igår var jag med Freddie till Rocklunda och vårens sista VF-terräng. Hon kämpade på bra och fick en deltagarmedalj för att hon varit med på två av tre tillfällen. Kul att hon vill vara med och springa. Ina vill ju inte längre vara med där för hon säger att dom andra är så mycket bättre och då är det inget roligt, synd! Men att dom är bättre för att de tränar mer verkar inte sporra henne att träna lite löpning lite oftare. Hon gillade verkligen löpningen tidigare men efter de två, inom ett halvår, stukade fötterna gjorde att hon tappade mycket och då blir det ju naturligtvis tyngre. Skulle vara kul om hon ville komma igång igen, inte för att bli bäst utan för att må bra. Det kommer hon ha nytta av hela livet. Är det något jag ångrar idag är att jag inte sprang mer som ung och att jag inte sprang på många år mellan 20-40 år typ.

Igår var det "lönesamtal". Jag vet inte varför man har dessa. Det är ju liksom ändå kört. Antingen så är man the Golden Boy och får ett par/trehundra mer än de som får minst. Eller så är man en lågpresterande och får några hundra mindre än de övriga. Så det känns nästan som om det kvittar....

Nåväl, ny dag, ny tisdag, nya möjligheter!

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tonläget tyder på att en Londonresa behövs ?

//Coachen funderar

Anonym sa...

Londonresa behövs alltid!

/TB