torsdag, maj 23, 2019

Tungt pass igår

Jag tänkte jogga milen på Rocklunda när det var ABB-joggen igår. Men det var så jäkla tungt! Varmt och tungandat. Så efter 5-6 km så bestämde jag mig för att ta mig ur skogen och köra lite asfalt istället. Och väl ute ur skogen så fläktade det lite och det kändes bättre att jogga där igår.

Sov rusktigt dåligt inatt. Konstiga drömmar som gick om och om igen. Funderar på om det var värmen eller om det var jag som var varm. Det var lite som feberdrömmar och pulsen inatt var högre än den senaste tiden. Det är inte riktigt läge för en sjukdom nu.....

Igår hämtade jag cykeln från cykelverkstan. När jag lämnade hojen i tisdags så frågade jag hur mycket det skulle gå på ungefär, "inte mer än 500 kr" var svaret. Och igår när jag skulle betala så kostade det exakt 500 kr.... Det var ju några ekrar som var trasiga oxå.... Hm..... Lite skumt.... Men skit samma, imorse när jag cyklade till jobbet så kunde jag till och med växla. Har kört på en växel de senaste 10 åren... Så idag blev det nytt pers till jobbet! 10 min blankt.

Här är gårdagens pass:


Ha en fin torsdag!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kvitto ?

//Fruktis

Anonym sa...

Någon form av kvitto var det nog, hade inga brillor så vet inte vad som stod på lappen jag fick......

/TB

Anonym sa...

Kanske :

Inte mer än 500 : -

//Kassaregistret