tisdag, maj 21, 2019

Tidig träning

Igår hade jag planerat att löpa lite. Men det fanns ingen kraft till det. Så jag tänkte att jag kanske skulle springa på morgonen innan jag åker till jobbet. Men det har jag ju tänkt många gånger utan att det blir av. Imorse vaknade jag 03:30 och kunde inte somna om. Vid 4-tiden så var det väl lika bra att gå upp och gå ut och springa lite. Sagt och gjort, det blev en runda på ca 9,5 km. När jag vid kvart över fem skulle käka lite frulle så tänkte jag, klockan är 05:15 och jag har redan varit ute och tränat! Rätt sjysst alltså... :-) Det blev ju inte sämre av att det var ett perfekt väder att springa i. Och bra luft! Det fanns inget att klaga på. Att kroppen är lite seg så där på morgonen får man väl räkna med.

Dagens pass:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det kallas utveckling TB!

Lycka till på Maran ; )

//Coachen

Anonym sa...

Tack Coach!

/TB