torsdag, maj 16, 2019

Redan torsdag

Tiden går ganska fort ibland. Jag har gjort ett ganska roligt jobb på jobbet denna vecka och imorse var det delexamen. Programmet jag har gjort skulle testas skarpt! Programmet skall gå igenom en textfil med en massa olika material som skall läggas in i en databas.
Ett utdrag från filen:










Dessutom skall vissa material rensas bort.

Programmet gjorde som det skulle och nu behöver jag bara filtrera bort ytterligare så att vi inte får in för mycket produkter som vi inte behöver i databasen. Skönt så här långt i alla fall.

Igår var det ABB-joggen och igår hade man tagit in några instruktörer från Korpen för lite löpteknik. Kanon tänkte jag. Tyvärr så var det inget nytt som kom fram för mig. Jag har ju trots allt gått på två friidrottsutbildningar. Efter detta så drog jag iväg på en 8-kilometare till Bellevue för hämtning av dvärgar. Kändes rätt så skapligt igår. Kanske var det uppvärmingen man ändå fick på löpteknikskursen?
Här är gårdagens pass om någon är intresserad:

Inga kommentarer: