fredag, oktober 30, 2020

Fredag!

 Japp, äntligen!!! Och igår fick jag veta att städveckan i samfälligheten börjar idag. Och då det skall röjas buskar så gäller det att vara ute i god tid så att man får plats med avfallet i kontainern. Så jag bestämde mig för att jag kör fram till lurren idag och sen sågar jag buskar innan jag åker iväg och tränar ungdomar i friidrott. De är inte så många idag, men det är inte mina medhjälpare heller så det blir nog ganska så intensivt. Vi brukar köra tre olika grenar samtidigt men det är omöjligt idag då vi bara är två tränare :-)

Skönt med helg i alla fall. Även om det blir jobb med trädgård så är det ju i alla fall annat jobb än att vara på jobbet och knega. Är det inte regn så kan det vara ganska skönt att vara ute i den friska luften och arbeta lite. 

Hur som helst och vad ni än tar Er för i helgen vill jag önska Er en riktigt trevlig helg!!

Inga kommentarer: