fredag, januari 13, 2023

Fredag igen

Och det är ju inte helt fel. Man kommer ju inte behöva åka till jobbet på två dagar i alla fall.

Igår blev det en sväng på asfalten igen. Och det jag inte förstår är att igår på en lugn jogg så ligger jag på 135 i puls i snitt. Japp, det är säkert 10 slag för mycket i förhållande till vad det borde vara. Men jag är inte bättre just nu. Men det som gör mig fundersam är att i onsdags när jag spelade pingis så snittade jag 98 i puls. Visst, det är inslagning och vila mellan bollarna men det finns inte en någon toppnotering i närheten av 135. Och ändå kunde jag efter vissa bollar vara helt slut. Och pulsen tror man ju borde vara hög då. Jag vill veta varför? 

Här är i alla fall gårdagens pass:


Nä, dags att jobba igen. Ha en fin dag och en fantastisk helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar