tisdag, januari 31, 2023

Är rätt besviken idag...

 Jag startade ju igång ett träningsprogram på Runkeeper när året började. Och jag har lyckats att hålla det en hel månad. Men igår när jag skulle klarrapportera mitt pass så fanns inte programmet kvar längre.... Tänkte att jag skulle kanske klicka på skapa ett nytt program så kanske den säger ifrån att jag redan har ett program igång. Men icke! Den säger typ, "pynta en halv förmögenhet för att bli medlem och kunna göra träningsprogram bla bla bla". Kunde man inte på något snyggt sätt säga detta innan man blir av med programmet? Då kanske jag betalat den där summan men inte för att göra ett nytt program och börja om från början....  Jag blir så förbannad... eller snarare ledsen...

Det blev i alla fall en femma på löpbandet igår. Den var riktigt tung. Förmodligen för att jag spelat pingis med Henke på lunchen. Så jag var sliten redan innan jag skulle börja jogga. 

Men hur går jag vidare från det här då? Jag vet att dagens pass var ett tempopass. Men jag kommer inte ihåg sträckan..... Och på torsdag skulle jag köra ett "långpass", ca 13 km. Men sen är det blankt.... Kommer inte ihåg ett smack!!! Nåväl, får väl skaffa ett fejkkonto, göra ett träningsprogram, skriva ut det och skratta hela vägen mot målet!!

Ha en fin dag nu vänner!! 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Anmäl som ett bedrägeri vetja!

//Coachen

Anonym sa...

:-)

/TB