onsdag, januari 11, 2023

Pingis är en konstig sport

 Idag på lurren blev det pingis med Foppa. Förra veckan kändes det så uselt. Dålig träff, ingen känsla och jag tänkte att plattorna är nog slut nu. De är ju trots allt 4-5 år gamla. Så jag beställde ett par nya plattor som kom hem i måndags. Igår tänkte jag limma på dessa men inser att limburken var slut. Så jag beställde en ny burk. Den kan jag hämta ut i eftermiddag.

Så jag kör idag med gamla plattor och utan förhoppning om att det skall kännas någorlunda bra. Men idag känndes det helt plötsligt mycket bättre. Trots samma gamla plattor... Måste varit intervallerna igår som gjorde susen. Hur som helst så blev det ju skitkul att spela. Men nu vet jag inte hur jag skall göra, byta plattorna till nästa gång eller hålla kvar vid samma gamla.....? Lär väl byta för annars har jag ju köpt nya helt i onödan....

Pingis är kul ibland!!

Inga kommentarer: