torsdag, januari 19, 2023

Snart helg

Igår blev det lunchpingis igen med Foppa. Tyvärr kändes det inte alls lika bra som förra onsdagen. Men det vore ju konstigt om det skulle kännas bra varje gång efter flera års bristande pingisträning. Men kul var det hur som helst och känlan av att det inte är omöjligt att spela bättre än så där är ändå rätt skön. Hade varit värre om det kändes hopplöst. Får se när nästa pass är. Tills dess skall jag byta plattor. Tyvärr inte till Mendo då denna har utgått. Så jag skall återgå till det jag en gång i tiden började med, Yasak MarkV. Ska väl inte skilja så mycket tänker jag.....

Idag har jag och Jesper anmält oss till Göteborgsvarvet. Så den 12-14 maj blir det en Göteborgshelg. Ska bli kul. Så nu har jag lopp fixat både i april och maj. Och dessa båda lopp är ju perfekta uppladdningar inför ett lopp som går i Stockholm i början av Juni.

Annars är det ett nytt löppass idag. Hoppas att jag orkar ca  8 km lugn jogg. Vi får väl se.....

Ha en fin dag nu vänner!!


Inga kommentarer: