tisdag, januari 03, 2023

Löpning!

 Igår gjorde jag något jag inte gjort på länge. Jag joggade! Ja, men det gick långsammare än vanligt och det var ändå skitjobbigt. Men jag gjorde det!!! 4 km fick jag ihop. Och var i det närmaste döende efter det. Ändå höll jag ett snitt på strax under 7 min/km. Man är inte vass nu!!!

Och det är bara tre månader kvar tills jag skall dra till London och springa en halvmara. Om det nu blir av. Är inne och kollar hotell och flyg men när priset visas så blir man fundersam om man bara skall skippa det hela.... Ett singelrum kostar nästan lika mycket som ett dubbelrum. Men då är man ju två om priset. Så det är nästan halva priset för hotellrum när man har en kompis med sig. Flyget från Västerås går på fredagkvällen och är framme, i bästa fall, på Stansted vid 21:30. Så frågan är ju om man skall flyga från Arlanda till London och sen hem till Västerås? Om man nu åker. Jag lär ju bestämma mig snart för det verkar ju inte bli billigare ju längre man väntar, tyvärr....

Nä, ha en fantastisk tisdag nu vänner!!!

10 kommentarer:

Lasse N sa...

När är det?

Anonym sa...

Det är helgen 1-2 april, loppet är den 2:a april

/TB

Lasse N sa...

Man kanske skulle hänga på?

Anonym sa...

Du är mer än välkommen att hänga med!!! :-)

/TB

Anonym sa...

Vi har båda hemmamatch den helgen dessutom....

/TB

Lasse N sa...

Ska kolla på jobbet på torsdag hur det ser ut med ledigheter.

Anonym sa...

Gör det! Det skulle vara kul om det funkar!!

/TB

Lasse N sa...

Ja verkligen. :-)

Anonym sa...

ska grabbgänget ändra datum för vår resa?

//Coachen

Anonym sa...

Nja, när grabbgänget åker då är det inga lopp som skall springas. Och då är det inte bara fram och tillbaka till London. Då ska vi ju hinna med en massa mer saker som åka båt på kanalern, lära oss hur man brygger öl mm....

/TB