måndag, januari 30, 2023

Vilken morgon

 I natt har vi haft Jenna boende hos oss. Mamma var inte så pigg så vi tog henne igår. Imorse var tanken att lämna henne hos mamma igen men det blev inte så. Mamma hade lite jobbigt imorse och jag åkte själv till henne. Lalle kom oxå dit och det blev bättre med mamma. 

Hunden blev dock kvar hemma hos oss. Och hon behöver till veterinären i för hon har börjat halta. Främre högertass verkar inte vara ok. Så imorgon skall jag till veterinären och kolla upp det där. Så lilla Jenna blir kvar hemma hos oss en natt till.

Helgen i övrigt då? Ja, inledde fredagseftermiddagen med 13 km på löpbandet. På lördagen åkte vi och handlade lite. Ina och fru Blogg var iväg och övningskörde lite igen. Jag kommer inte ihåg vad jag gjorde. Tror jag tvättade en del kläder. På söndagen så var det dags för ett intervallpass. 4*800 m i 4:50 takt. 400 meter långsammare imellan. Fick totalt ihop 6,7 km tror jag.

Nåväl, dags att springa på möte, ha en fin måndag!!!

Inga kommentarer: