tisdag, januari 24, 2023

Lite varmare

 Imorse var det nog lite varmare än igår ute. Gårdagen var hemsk! Det värsta var att det var kallt på kontoret oxå. Satt och frös hela dagen. Och så skulle jag springa/jogga på kvällen. Jag var inte det minsta sugen på att gå ut och frysa än mer. Så jag åkte till gymmet med Ina. Jag lufsade 7 km och sen så spelade jag bänkpress med henne. 

Lufsandet:


Jag hade nästan tänkt att jobba hemifrån idag. Men så får jag ett jobb som jag måste vara här och göra. Är det inte typiskt? Och det är f*n inget roligt jobb heller. Men verkar inte som om någon annan har min breda kompetens att göra detta. Eller så är de smarta och säger att de inte kan ett skit om detta för att slippa.... 

Och just detta är ett problem kan jag tycka ibland. Det kan hindra mig från att säga saker om vad man borde göra i vissa situationer. För jag vet att om man säger något så åker man på att göra det själv. Och har man mer än vad man hinner med redan så blir det ju ganska naturligt att hålla tyst. Särskilt om det inte är något kul som man måste göra....

Nåväl, ha en fin tisdag nu vänner!!!

Inga kommentarer: