måndag, januari 16, 2023

Måndag igen då

 Och det började ju inte så bra. Förutom att man är toktrött så när jag skulle dra igång bilen så fick han den gamla klassiska felet, "motorprestanda nedsatt". Eller om det är tvärtom, vem bryrs sig. Bilen står bara och hostar lite. Nu var det ju ett tag sen detta hände. Typ april kanske.... Då har det räckt med att nollställa felkoderna. Men detta lyckades jag inte med imorse.... Jag hoppas att fru Blogg kan gå ut och testa detta igen på lurren då hon jobbar hemifrån på måndagar.

Det blev årslängsta i lördags, 8,8 km. Ja, jag vet, det låter ju inte så långt men för mig nu så var det långt. 2,5 månader kvar tills halvmaran i London. Och jag har som mål att springa det under 2 timmar. Men jag kanske får revidera det målet? Vi får väl se här framöver hur träningen går helt enkelt.

Passet:


Sen såg jag på FB att Coachen börjar göra underverk med VBTK's div 2-lag. Spöade tydligen serieledarna i helgen! Coachseger säger jag!!! Grattis Coach!!

Ha en fin måndag nu vänner!!


Inga kommentarer: