fredag, januari 27, 2023

Hundpromenad

 Idag startade jag dagen med en hundpromenad. Därav mitt sena inlägg. Visst, jag kunde skrivit medans jag gick där och plockade skit. Men det var så jäkla kallt så händerna var för kalla för att kunna blogga.

Skönt att det är fredag igen i alla fall. Jag har sovit länge i natt men känner mig ändå inte utvilad. Men så kan det vara. Ibland sover man knappt någonting och ändå känner man sig pigg. Skumt är det.....

Idag skall Ina hoppa i en vak på skolan. Hon var inte allför peppad över att behöva göra det. Men om man inte gjorde det så kunde man max få E i betyg i idrott. Och hon vill nog ha lite bättre än så tydligen. Freddie blev hemma med halsont idag. Jag hoppas verkligen att jag kommer att klara mig ifrån det denna gång. Vore så jäkla drygt om jag oxå åkte på något skit nu. Jag har haft tillräckligt med förkylningar denna vinter. Och nu har jag ju ändå kommit igång med löpningen igen och vill absolut inte behöva avbryta än en gång.

Nåväl, ha en fin fredag och en fantastisk helg!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu sladdar du efter igen : (

Man vill ju veta allt om din helg?

//Coachen

Anonym sa...

Sorry, kommer...

/TB