tisdag, mars 14, 2023

Behövde ingen klocka

 Nä, inte heller idag behövdes det någon väckarklocka. Stabil uppvakning strax före 4. Om jag är trött? Jo, tackar som frågar, men ja jag är rätt så trött. 

Det mesta av all snö som kom ner igår verkar ha tinat bort i natt. Men om jag inte minns fel så kommer det bli lite kallare och då blir det skridskobana. Kanske läge för att plocka fram de gamla skridskorna.....

Knät då undrar kanske någon? Jo, det känns i knät. Eller framförallt nu i utsidagn av knät. Senan som går där som går ner mot nån knölalktig del. Där känns det när jag går. Funderar dock på att ta mig till gymmet ikväll och försöka jogga lite. Ina vill säkert gymma så då kan vi ju slå följe dit.

Nåväl, dags att ge allt nu först för aktieägarna!! Ha en fin tisdag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar