onsdag, mars 29, 2023

Mittvecka

 Då är man framme vid onsdagen då. Tidig till jobbet idag. 05:25 skuttade jag likt Pippi Långstrump in på jobbet. När jag väl kom upp på kontoret så sprang jag bort till fönstrena och öppnade dessa. Ja, jag vet, det är skitkallt ute. Men den här usla luften som är här är olidlig! Det går f*n inte att vara här inne om man inte öppnar ett tag på morgonen. För fläkten som de skulle byta ut blev nog mer energisparande än de trott innan. För den verkar inte gå alls.....

På fredag är det dags att dra iväg till London! Jag funderar på om jag skall ta en sista joggingtur idag? Det brukar bli sämre i knät några dagar efter ansträngning och om jag joggar lite idag så kommer det ju vara 3 joggingfria dagar innan söndagens halvmara. Eller så vilar jag och det kommer kännas riktigt bra i knät på söndag? Vi får väl se hur mycket tid som finns och om jag ens hinner med att jogga...

Imorgon skall jag med lilla Jenna för vaccination. Det kommer hon säkert tycka är roligt, kanske. Har ingen aning för jag har aldrig varit med förut. Men imorgon är det dags! Men hon är ju så snäll så det kommer säkert att gå bra!!

Ha en fin onsdag nu vänner!!

Inga kommentarer: