måndag, mars 13, 2023

Måndag morgon...

 Idag är man tokförst på kontoret! Jag var här 05:20. Det var nog lite ovant att ha en väckarklocka som skulle ringa. För hela natten känns det som om jag bara legat och väntat på att den skall ringa. Så jag gick upp innan klockan ringde. Det blir bara förmiddagsjobb den här veckan. Efter lurren så åker jag till mamma. Vi får se hur det funkar. 

I och med att jag inte kunde åka och spela pingis (läs sitta kylskåp) i helgen så kunde jag ju följa med Freddie till friidrottshallen i lördags. Det var VF-cupen. 60 m och höjdhopp. 60 m kunde hon ju inte vara med i då det inte är helt hundra med lårets baksida. Men hoppa kunde hon göra. Och det är ju lite kul att hon nu efter alla år vill hoppa höjd. Hon har ju typ vägrat att hoppa höjd tidigare. Har vi haft höjd på träningen så har hon varit med på hoppövningarna men inte höjdhoppandet.

Sen visade det sig, vilket jag missat, att det var träning inför Svealandsmästerskapen som är nästa helg. Eftersom hon bara skall springa 1000 m där så körde hon en tusing. Och efter det blev det en 600-ing, en 200-ing och en 400-ing. Bra jobbat!

Annars är det väl inte så mycket att orda om. Jag hade lite problem med skallen igår så jag sov en stund mitt på dagen. Kanske därför det gick sämre att sova i natt oxå....?

Nåväl, ha en fin måndag nu vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar