torsdag, mars 16, 2023

Usel sömn

 Eller i alla fall känns det så. Jag tycker jag vaknade om vartannat och jag vaknade alldeles för tidigt dessutom. Idag känner jag mig hur som helst rätt sliten. Och då tränade jag inte ens igår.

Jag var dock till hallen med Freddie. Så det var direkt från mamma hem och hämta Freddie och åka till hallen. Hon fick köra 4*400 m. Jag tyckte att det kunde vara lämpligt som sista pass inför helgen. Hon har en liten förhoppning om att komma under 4 min på 1000 m. Så målet igår på intervallerna var 3:45-tempo, dvs 1:30 på 400 m. Hon verkar vara rätt bra på att hålla det tempot man säger för 400-ingarna klockades på 1:29, 1:26, 1:31 och 1:29. Skapligt jämna. 

Annars är det väl inte så mycket att orda om, ny dag med nya möjligheter! En fantastisk chans att få visa vad man går för. Ta emot lite beröm och sen åka hem och fundera på varför berömmet inte kan komma i kronor! :-D

Ha en fin torsdag!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

You gave the word bitter a new meaning : )

//Joe Biden

Anonym sa...

:-)

/Mr Bitter