måndag, mars 06, 2023

Ont i knät

 Ny vecka, nya möjligheter osv....

I helgen har jag haft rejält ont i knät. Eller det har gjort ont så fort jag rört knät. Det har känts stelt och värkt vid rörelse. Lite bättre när man väl är igång. Men har man suttit stilla en stund utan att sträcka/böja knät så har det värkt. Vet inte varför? Var det för att jag trampade snett i torsdags? Spelade pingis i fredags eller lördagsmorgononens 18 km? Ingen aning. Men det gick bra så länge jag sprang i lördagsmorse. Det onda kom senare?

Inatt har jag sovit bättre än på flera nätter. Kanske för att jag inte blivit störd under natten. Kanske för att jag var så trött att jag inget annat kunde göra än sova? Skönt att ha sovit bättre hur som helst.

Idag ska jag iväg med Freddie till fysioterapeuten. De senaste dagarna har hon klagat på smärt i baksidan låret på andra benet. Vi får väl se vad hon säger idag när hon behagar vakna? Hoppas inte det benet kräver en ny rebab på massor av månader....

Annars har jag inte så mycket att orda om här. Ni får ha en fantastisk dag!!

Inga kommentarer: