måndag, mars 13, 2023

Mindre än tre veckor kvar!!

 Igår fick jag ett mail om att det bara var 3 veckor kvar till start! Jag fick veta när jag skulle starta osv... Jag börjar ju bli lite nervös! Dels för att att det där med att hitta rätt, ställa sig i rätt folla osv. Men oxå för att knät är som det är just nu. Jag skall i alla fall starta i andra gruppen. 09:30 startar den. Och då ska man ha stått där en stund, man skall ha tagit sig till starten och det börjar kännas som om man kommer behöva öppna frullen på Lancaster Hall för att hinna med allt. 

Nummerlappen skall vara skickad, det stressar mig oxå, alltså inte att den är skickad utan att den inte kommit fram... Kommer den komma fram i tid? Måste jag hålla på och leta nummerlapp dagen innan loppet bara för att den inte kommit innan jag åker till London.

Nåväl, vad kan gå fel?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur många alternativ på fel behöver du?

Lycka till kylskåpet : )

//Demonen

P sa...

Hur många finns det :-)

Tack Coach!

/TB