torsdag, mars 30, 2023

Tröttare än tröttast

 Idag är jag trött. Jag hade så konstiga drömmar i natt. Och jag kan inte komma ihåg dessa drömmar. Men jag vet att jag vaknade och fattade noll. För att sen somna om igen.

Det blev ingen löpning igår. Tanken var ju att löpa ute för jag misstänker att jag löper lite annorlunda på löpband som gör att jag får ont i höger fot. Behöver inte vara därför jag har ont där men måste ju misstänka något. Kan ju i och för sig vara så att jag löper annorlunda bara för att jag har så ont i vänster knä....

Hur som helst så blev det ingen löpning. Men jag var till mamma igår. Inte någon av hennes bättre dagar. Hon sov typ hela tiden jag var där. Hon ringde sen vid 19:30 och sa att hon var vaken nu. Vi får väl se hur det är idag. Men först ska jag med Jenna för vaccinering. 

Imorgon bär det iväg till London. Jag är lite osäker på om jag kommer få plats med allt. Måste ju ha med mig löparskor och löparkläder. Och väskan man får ha är ju inte den största... Men det löser sig nog. Jag är relativt bra på det där att packa så det får plats.

Ha nu en fin torsdag i kylan!!

2 kommentarer:

  1. räcker det inte med ett par kortbyxor???

    Behöver du skjuts till o från flyget?

    //Coachen

    SvaraRadera
  2. Jag kan ju nästan åka i löparkläderna så behöver jag inte packa något! 😀

    SvaraRadera