tisdag, mars 07, 2023

Tror det känns lite bättre

 Ja, känslan i knät är att det känns lite bättre. Eller så är det bara jag som hoppas att det är så. Jag vill inte ha ont i knät. Det är inte riktigt läge för det! Jag behöver springa! Jag behöver köra lite pingis! Men jag kan inte göra det nu :-(

Annars så var det en skaplig natt för mig. Tycker nog att jag sov relativt bra i natt oxå. Men som vanligt vid 3-tiden vaknar jag till. I natt gick det dock rätt fort att somna om igen.

Sa jag det att jag vill springa? Det känns som om man skall tappa all kondis på några dagar utan spring. Så är det ju naturligtvis inte. Men om jag nu ska sitta kylskåp i helgens seriesammandrag dessutom och inte kan springa något innan dess... oj oj oj, vad ska hända med flåset?

Jaja, ha en fin tisdag nu vänner!!

Inga kommentarer: