tisdag, mars 28, 2023

Tisdag

 Ja, vad säger man om en tisdag? Eller på en tisdag? Det är tisdag!!

Det behövs inte så mycket mer än så. Eller så kanske man skall passa på att gnälla på det kalla vädret. Ja, jag har ju ändå ordet nu så då kan jag ju passa på!! Varför ska det vara så här kallt i slutet av mars? Knappt att vintern har bjudit på ett sånt här vinterväder. Men det är klart, det är ju vinterväder fast med längre dagar. Det är ju ljust länge på kvällen nu (om man jämför mot på vintern då det är mörkt vid 15-tiden).

I natt vaknade jag vid 4-tiden. Kanon tänkte jag! Nä, kanske inte kanon men på något sätt bra. För då skulle jag kunna komma till jobbet tidigare och då skulle jag kanske kunna flexa bort en timme bara idag. Men så blundade jag en stund och sen tittade jag på klockan igen och då var den 05:23. Så det var en ganska lång blinkning.... Om jag kände mig pigg och utvilad? Haha, gissa själv....

Ha en fin tisdag nu vänner!!

3 kommentarer:

  1. Glöm inte kortbyxorna på resan!

    Endast shorts gäller : )

    //Dante

    SvaraRadera
  2. Jag hade en liten tanke på att i alla fall springa i shorts.... men det verkar bli skitväder och småkyligt... så jag kanske sviker på den punkten....

    /TB

    SvaraRadera
  3. Där också :(

    SvaraRadera