fredag, mars 24, 2023

Fläktbyte

 Idag var jag först här. Kom till och med före morgonskiftet. Så med andra ord var jag här före 05:30. Och tur är väl det för sen i torsdags så har ventilationen varit nere här på jobbet. De håller på att byta någon fläkt. Så då är det ju bra att jag är här tidigt på morgonen och kan öppna upp några fönster och släppa in lite luft! Idag är det ju lite varmare ute så kanske kan fönstrena få stå öppet även när övriga dyker upp. Vi får väl se....

Igår var jag ut och testade på att lufsa lite igen. Tycker nog att det kändes lite bätte i knät. Eller så är det bara så att jag vill att det skall  kännas bättre och då gör det så. Men även idag känns det bättre än vad det brukar göra dagen efter att jag varit ute. Det blev visserligen bara typ 6,5 km men ändå...


Sen att flåset känns så där är ju inte lika kul. Men det blir väl så när man inte tränar något....

Ikväll ska avdelningen ha AW. Och då jag sällan, numera, är med på dessa tillställningar så tänkte jag överraska och komma dit. Det kan ju vara kul att få smaka någon London Pride förhoppningsvis!! Men det blir jäkligt lugnt, imorgon är det ju friidrottstävling i Örebro.

Ha en fin fredag och en fantastisk helg!!

Inga kommentarer: