onsdag, januari 31, 2024

03:48

Ja, då tyckte tydligen jag att det var dags att vakna. Och det var inte alls läge att somna om. Även om jag försökte. Imorgon när jag vill hinna åka till gymmet kl 6 så kommer jag säkert inte kunna vakna istället....

På tal om gymmet, jag och fru Blogg var på Friskis igår kväll. Efter att Freddie hade sprungit 300-ingar i hallen. Schemat sa intervaller imorgon. Men jag behöver justera schemat lite den här veckan så jag tog det igår. Och förhoppningsvis får jag till långpasset på fredag eftermiddag. Men igår var det 8 * 30 sek i 4:15-tempo. Och bandet de har på Finnslätten är ganska snabb att byta fart. Så jag testade att köra. Det gick bra. Räknade dock fel. Eller jag var inte hundra på att jag hade gjort 8 st så jag gjorde en nionde oxå. Sen avslutade jag med en kilometer i strax under 5-minuters tempo. Ett bra pass som jag är nöjd över!  

Här är passet:

Annars är det väl inte så mycket att orda om. Ha en fantastisk mittvecka!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mittwoch, mittwoch, mittwoch!

Guten Abend meine Reisenleitern?

Auf und so weiter

//Bayern

Anonym sa...

Guten Abend!

/Reisenleitern