tisdag, januari 16, 2024

Tisdag

 Den mest produktiva dagen på veckan var det någon som sa på någon kurs för 25 år sedan. Sen dess har jag trott på det. 

Idag är det fullt upp, saker som inte har med jobbet att göra. På morgonen skall jag till fysioterapeuten. Och på eftermiddagen skall jag med Ina till ortopedläkaren. Så jag börjar tidigt att jobba idag så att jag får ihop lite tid i alla fall....

Annars har jag nog inte så mycket att orda om idag. Mer än att jag bokade flyg till London igår för resan i Maj. Då jag skall träffa min danska löparkompis för ett lopp. 

Jag har även bokat tågen till och från flygen in London för resan i mars. Så det har varit en hel del bokande de senaste dagarna. Men skönt när det är gjort!

Ha en fin dag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

strålande reisenleiter!

vi har det ganska bra vi här längst bak i bussen?

Klarat av tandis idag 1100 pix

skönt

//Dante

Anonym sa...

Tandläkaren är aldrig kul. Men skönt när det är gjort!

/TB

Lasse N sa...

Då inväntar vi räkningen för tågbokningar. Starkt jobbat.