fredag, januari 12, 2024

Fredag!

 Snart har man klarat av årets första femdagarsvecka. Visserligen är den inte över än men snart kanske...

Som vanligt så har jag även startat året sockerfritt. Eller sockerfritt är det ju inte men jag käkar ingen glass, godis, chips eller dricker ingen läsk osv. Men jag har fortfarande lite socker på gröten på morgonen. Men jag skulle inte få i mig den annars. 

De första dagarna var hemska. Det var konstant huvudvärk. Men jag tycker att det är mycket bättre nu! Så nu gäller det att hålla i det här minst månaden ut. Och helst längre än så. För det tillför ju inget vettigt till kroppen, snarare tvärtom.

Nä, dags att dra igång veckans sista arbetsdag! Ha en fin dag och en fantastik helg!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Årets första misstag?

Var är bloggen?

Hela Danmark undrar med Kung Fredrik i spetsen?

//Dante (missar aldrig)

Anonym sa...

Sorry! Uppe nu!

/TB