onsdag, januari 10, 2024

Kanske borde byta arbetsuppgifter?

 Idag när jag kom till jobbet så gick jag som vanligt upp för trappen. Men halvvägs upp så ser jag min favvokollega, robotdammsugaren, stå alldeles stilla och blinka. Eftersom jag hade gått upp för halva trappen så hade jag tanken på att strunta i det. Men "don't look the other way" så jag gick ner igen. Flyttade på några skyddskor som stod ivägen och tryckte start igen. Så kanske är det städning man borde jobba med. Eller snarare vara Robot-operatör...

Var iväg till hallen med Freddie igår. Hon körde 4*400 och 2*200. Själv har jag inte sprungit på evigheter. Jag har inte rehabbat på evigheter och det känns inte så bra... Skärpning nu!!! Snart i alla fall. Eller sen ändå....

Nä, dags att jobba. Ha en fin dag!

Bjuder på en bild på en av mina bättre kollegor. Denna gång en kollega i nöd....



Inga kommentarer: