måndag, januari 08, 2024

Femdagarsvecka

 Usch, nu är man tillbaka i verkligheten igen. 5 arbetsdagar står framför oss. Det var ju trots allt ett tag sen man hade en 5-dagars arbetsvecka. I alla fall på jobbet...

Jag och Freddie avslutade i alla fall julhelgerna på ett bra sätt. Vi åkte till Norrköping över helgen. Friidrottstävling och shopping. Till och med jag shoppade... Jag köpte ett par nya handskar då mina gamla inte pallade av all skottning och började falla isär. Jag hoppas att de funkar att använda till mer skottning dock. Eller jag hoppas givetvis att det inte blir någon mer skottning men jaja, ni fattar!

Freddie var nöjd med allt utom friidrotten. Hon hade förhoppningar om ett bra resultat, dvs ett nytt pers, men det blev inte det så hon var rätt så besviken. Men det är ju bara att träna vidare och hoppas att det går bättre nästa gång.

Nä, dags att göra lite nytta för aktieägarna!! Ha en fin måndag och en fantastisk 5-dagars arbetsvecka!!

Inga kommentarer: