tisdag, januari 09, 2024

Hjälpte en kollega

 Imorse när jag kom till jobbet hann jag inte ens upp till min plats innan jag hjälpte en kollega med sitt jobb. Det var dessutom en av mina trevligare kollegor som jag hjälpte. Det var nämligen robotdammsugaren. Den hade kört fast. Så jag flyttade lite på den och startade den igen. Då fortsatte den att köra. Det är ju alltid kul att kunna hjälpa en kollega!

Annars inte så mycket att orda om. Det verkar vara lite varmare nu på morgonen. Garageporten gick till och med upp enkelt idag. Den brukar vara lite fastfrusen och man riktigt ser hur porten kämpar med att åka upp. Men idag gick det smidigt.

Nä, dags att ge allt för aktieägarna osv.... Ha en fantastisk tisdag!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Roboten!

Din bäste vän?

Din ända vän?

Ha en bra dag?

//Dante

Anonym sa...

Tack Dante!

Ibland känns det så....

/TB