fredag, januari 19, 2024

Fredag och massor som skall göras i helgen!

 Ja, det blir inte någon soft helg det här. Jag har ett träningsprogram som sa löpning igår. Jag var helt slut igår så jag tänkte att jag tar det idag. Programmet säger även en 10:a imorgon. Och imorgon så skall jag vara funktionär i friidrottshallen. Kulstötning i 4-5 timmar som gäller!

På söndag skall Freddie springa 1000 meter igen. Och hon är anmäld i kula oxå. Men vi får se hur många stötar hon hinner för det överlappar lite i tid. Ina har fått tid för MR på Eriksborg på morgonen. Fullt upp med andra ord!!

Annars är det väl inte så mycket att orda om en sån här kall fredagmorgon. Att inlägget är sent beror på att jag blev haffad direkt på morgonen och var tvungen att springa ut i produktionen. Där blev jag kvar ett tag. Det är livsfarligt att gå ut där. Det blir bara en massa jobb :-)

Ha en fin fredag och en trevlig helg!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Du producerar och levererar som alltid och räddar återigen min fredag : )


Sup och svälj trevlig helg!

//Coachen