tisdag, januari 23, 2024

03:50 i vanlig ordning...

 Ja, det blev nästan exakt samma tid som jag vaknade idag som igår. Och inte heller idag kunde jag somna om. Vet inte varför? Kanske för att jag fick en idé till hur jag skulle kunna införa en uppdatering på ett system som jag har gjort utan att produktionen märker det. Och det var nog lite tur att jag kom till jobbet vid 05:15 för jag hade några programändringar att göra och ville även kunna hinna testa dessa innan jag implementerar det. Sen kan jag naturligtvis ha missat något men det får vi ta då i så fall....

Igår var jag och Ina till gymmet. Jag sprang 5 km och hon cyklade under tiden en mil. Sen körde vi lite ben. Hon körde mer än mig. Men jag var rejält andfådd. Jäkligt jobbigt det där med ben....

Igår var Effecta, Energideklareraren och Mäklaren på PBG21. Så på torsdag börjar det tömma det som inte skall vara med på foto/visning. Sen skall det väl förhoppningsvis bara rulla på.... Lite jobbigt tycker jag nog att det är. Men det skall bli skönt när allt är över!!!

Ha en fin dag nu vänner!!

1 kommentar:

Lasse N sa...

Håller med ska bli skönt när allt är sålt och hanterat.