tisdag, oktober 06, 2020

04:45

 Det kan man ju tro är tiden jag gick upp imorse. Men det är det inte. Det är tiden jag kommer till jobbet idag. Behöver jag tillägga att jag var först?

Det blev en liten vända igår medans Ina rehabbade på lasarettet. Jag hade tänkt att köra intervaller igår. 3 * 1000 m med lite vila mellan brukar ju vara ett sätt att lägga upp det på. Men igår hade jag inte så mycket tid på mig trodde jag. Så då tänkte jag att jag kör ingen vila utan det får bli joggvila. Men eftersom jag ville ha 4:45 på intervallerna så tänkte jag att det går ju inte bara att jogga några minuter och sen köra igen för då kommer jag inte ha koll på tiden riktigt. Så då fick det bli jogga 1 km, snabbare 1 km, jogga 1 osv... Så det blev strax över 6 km sprunget/joggat igår. Tyvärr blev intervallerna lite snbbare än tänkt men det är inte lätt att pricka rätt på tiden alla gånger.

Ha en fin tisdag vänner!!

Här är passet:

Inga kommentarer: