torsdag, oktober 01, 2020

Två dagar kvar!

Och just nu känns två dagars arbete jättemycket innan det blir helg. Och den startas med friidrottsträning som jag måste planera. Dags att ta tag i det....

Annars är det väl inte så mycket att orda om. Det händer inte så mycket i mitt patetiska liv.

Eller jag har en riktigt positiv sak att berätta!!! Jag kommer numera återigen in på bloggen från jobbet!!! Det betyder att jag förhoppningsvis kan skriva blogginläggen från datorn i framtiden och att det kommer gå något snabbare att skriva den då jag är usel på att skriva på telefonen. 

Ha en fin torsdag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

På lördag UTK-hallen i Uppsala där händer det grejer : )

Jag hämtar upp dig kl 7,45 så drar vi som på the old days ?

//Coachen

väntar du i en backe eller ??

Anonym sa...

Kanske springer jag i en backe. Men mer idrott än så blir det nog inte. Även om det låter lockande :-)

/TB