onsdag, oktober 07, 2020

Mittvecka, dvs onsdag

 Då har man gått upp tidigt för tredje dagen denna vecka vilket betyder att man kommit mer än halvvägs till helgen. I alla fall vad det gäller att behöva gå upp på morgonen.....

Igår var jag rätt trött på eftermiddagen. Orkade inte så mycket mer än fixa pannkakor och äta glassbåt. Somnade tidigt och sov till nästan kl 5 idag. Eller jag sov ju inte i ett streck men ni fattar...

Så idag känner jag mig aningen piggare än igår. Men det är i och för sig inte så svårt :-)

I eftermiddag hoppas jag få till ett kortare pass. Tänker mig dryga kilometern i uppvärming innan jag drar igång med lite intervaller i motlut. Vi har ju en cykelbana vid oss som går upp mot Pettersberg. Där skulle man väl kunna få till lite intervaller. Borde ju kunna köra typ tvåhundringar. Det är ju inte jättebrant men det lär ju kännas ändå...... Vi får se vad jag får till.....

Ha en fin dag nu vänner!!


Inga kommentarer: