måndag, oktober 26, 2020

Måndagsmorgon

 Och jag börjar veckan med att känna mig sliten.... Känns som om det kan bli en lååång vecka. Vi får väl se.... Dvärgarna har ledigt från skolan i alla fall. Några aktiviteter har uppehåll men långt ifrån alla. Men det borde betyda lite mindre jobb på fritiden. Har i och för sig ett träningspass att planera tills på fredag...

Annars gick väl helgen alldeles för fort. Mammas bil blev besiktad i lördags morse kl 8. Den gick igenom utan anmärkning, Så halv nio så var bilen besiktad och veckohandlingen gjord. Handlingen gjorde vi i vanlig ordning kl 6 när Maxi öppnar. Inte så mycket folk där då.

Man undrar ju lite hur det kommer bli när/om Covid blåser över. Ibland känns det ju inte som om det någonsin kommer blåsa över. I och med att man bara verkar vara immun efter sjukdom en kortare tid så måste man väl pumpa i sig vaccin flera gånger om året om det kommer något vaccin och om man skall vara immun. Vi får väl se.....

Igår morse tog jag tag i löpningen igen. Jag brukar ju löpa lördagar men jag var så jäkla trött och sliten då. Och även igår kändes det inte hundra men fru Blogg sa att jag i alla fall skulle ut 5 km. Och väl ute så deala jag med mig själv och skulle i alla fall ta 8 km. Och sen 10 km, 12 km. Jag slutade på 14 km och det var ju bara en km mindre än vad jag minst planerat. Så helt ok. 14 är ganska mycket längre än 5.

Här är passet:

Ha nu en fin måndag vänner!!

Inga kommentarer: