onsdag, oktober 28, 2020

Promenad

 Igår lämnade jag Ina på friidrottsträningen. På tisdagar är det numera fysträning. Och vissa övningar kan hon ju vara med på igen. Så hon var riktigt glad när jag hämtade henne efter träningen. Och det är ju klart, det måste ju vara roligare att kunna träna med sina kompisar igen än att köra rehab ensam hemma. 

Jag var på massage/behandling för min axel igår så jag skulle inte köra någon träning den dagen. Så jag passade på att ta en liten promenad medans jag väntade. Det var inte igår man tog en promenad (ja, jag vet det är ju just det det var, igår alltså.... men ni fattar). En promenad bara för att. Den påminde mig lite om stegräknartävlingen vi hade under tre somrar. Hur som helst, det är jäkligt mörkt nu ute. Kom ihåg att ha reflex på Er när ni är ute i mörkret. 

Ha en fin onsdag nu vänner!!




2 kommentarer:

Anonym sa...

Stor Stad Big City Neonlights

Vilken stad är det ?

Down Town !

London var är du ?

Längtar

Behöver en resa igen en grabbresa : )

//Coachen

Anonym sa...

Ja, vart är London???

Så jäkla sugen på en tripp med grabbarna!!!

/TB